Tuesday, March 3, 2009

Shooting ke macai-ing?





Ah..tempat ni cantik. Tapi tak berkesempatan amik gbr banyak2 sebab busy keje lain...lagipun segan la keluarkan kemre kecik depan pro2. Anyway...sape nak ajak aku pergi amik2 gbr seronok2 dekat sini? *Imagine time senja.*

12 comments:

Amalina Hanisah said...

akuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!! huhuhuhu~

z a t i said...

JOM~! one petang kite pergi :D ajak megat.

tp kene bersedie utk lari bile diperlukan. sebab private area :D

time ni kitorg masuk berbayar

gman said...

gamba last cantik!!!
waaaaaaa
kagum bertambah2!!!!

z a t i said...

*ekspresi malu-malu kerek*

Starman said...

rumput yg cantik

:D

z a t i said...

jom shooting sini!

PertMuffin said...

Demmm!!! dengki gile tengok gambau2 penghasilan zati..
kat mana nih noks? mak jeles occay?

aku pun nak cuba bereksperimentasi dengan gambau alam tanpa memasukkan gambau kapkek kelakar! *genggam tangan menjulang keudara*

PertMuffin said...

gman: aku pun suke gambau last.. tak sangka tempat macam ni wujut... selama nih sangka hanya dapat lihat dalam buku atau muvie atau kaver album sahaja.. (-_-;)

fairuzismail said...

padang upm tu mmg chun utk amik gambar.. cam bukan kat msia

sutera putih said...

cantikk,,,
ops,,,
salam,,,

z a t i said...

kekwe: cantik mate memandang, cantik lagi empunye bahu memikul kemre di tempat ini. *aku.aku*

fairuz: (^^;) ah, kamu begitu tulus. baru saja nak berlagak dgn teman2sejawat yg berjerawat. iya. saya tahu tmpt ini fvret wedd photogrphr.

sutera putih (ke?):
timekasih,,,
oppss,,,
waalaukumsalam,,,

Tyagita utami said...

hmmm...smell of fresh air... cantik skali view nyaa